top of page

Marturii cutremuratoare, relatate de pe patul de spital de batranii din Gheraseni torturati de un in

Detalii infioratoare, in exclusivitate pentru www.stiridebuzau.ro, relatate de pe patul de spital, de cei doi batrani din Gheraseni, batuti cu salbatacie de cel care le-a furat banii de pensie.

Moș Neculai si Tanti Floarea isi amintesc cum călăul care i-a desfigurat si le-a luat banii din pensie, i-a bătut fără mila si cum doar bunul Dumnezeu i-a scapat de la moarte.

Bărbatul dormea când atacatorul a intrat cu cagula pe fata in casa. S-a năpustit asupra lui cu o bata si l-a lovit pana l-a umplut de sânge " A intrat peste mine in casa, eu dormeam, m-a lovit cu băţul în cap de două ori, si apoi m-a luat cu pumnii la bătaie si mi-a dat pana m-a trântit la pământ. Era o figura de băiat înalt si subțirel şi mi-a zis doar atât: banii, sa-i dau banii!...A zis încet, nu a zis tare". mărturisește Moș Neculai.

Tanti Floarea îşi aduce aminte cum a scăpat din ghearele tâlharului sărind pe geam: " M-a bătut cu pumnii, apoi m-a trântit jos. Am vrut sa ies pe geam, m-a trântit iar cu pumnii în pat. apoi a băgat mâna sub pernă şi a luat banii. M-am suit pe geam şi am strigat "HOŢII" si am sărit pe geam. Am crezut că el era acolo, dar a fugit. Am zis că dacă nu găsea banii ne omora. A găsit banii şi imediat i-a luat şi a fugit cu ei".

Cei doi bătrâni se află acum internaţi la Spitalul Judeţean Buzău, secţia Chirurgie, cu răni la cap şi în zona feţei. Vor mai rămâne cel puţin o săptămână sub îngrijiri medicale.

Poliţia îl caută în continuare pe agresor care odată prins, riscă să-şi petreacă ani grei după gratii.

Search By Tags
No tags yet.
bottom of page