top of page

PE URMELE TÂLHARULUI de la GHERĂSENI. Bătrânii torturaţi de acesta oferă noi indicii


Anchetatorii sunt foarte aproape de autorul tâlhăriei de la Gherăseni. Victimele și-au amintit de un tânăr care le-a muncit în casă.

Un bărbat mascat, înalt și subțire. Acestea au fost semnalmentele pe care victimele tâlhăriei de la Gherăseni le-au oferit inițial anchetatorilor, fără a avea până acum vreun rezultat. Ulterior, aceștia și-au amintit că în urmă cu doi ani au avut un tânăr la muncă, în casă, care le-ar fi furat bani dintr-un șifonier.

Poliţiştii buzoieni au declanşat o amplă anchetă după ce, în seara zilei de 19 februarie, soţii Crăciun, de 82 și 80 de ani, au fost bătuţi cu bestialitate de un bărbat mascat care a intrat în locuinţa celor doi, din Gherăseni. După ce i-a bătut fără milă, tâlharul a reuşit prin ameninţarea cu moartea să le fure bătrânilor pensiile pe luna trecută, în valoare de 1.200 de lei.

Bătrânii au încercat să opună rezistenţă dar în cele din urmă au fost snopiţi în bătaie de atacator până i-a spus unde au banii. Cu ultimele puteri si plină de sânge pe faţă, femeia a reuşit sa iasă din casă si să alerteze vecinii, care au anunţat imediat poliţia. Cei doi bătrâni s-au ales cu răni grave la faţă. Au fost transportaţi la Spitalul Judeţean Buzău pentru îngrijiri medicale.

La faţa locului, poliţiştii au început investigaţiile pentru a stabili exact felul în care bătrânii au fost jefuiţi, cercetările fiind în curs sub îndrumarea procurorilor criminalişti. ”M-a bătut cu bățul în cap, de două ori, apoi mi-a dat cu pumnii până m-a trântit la pământ. Eram zăpăcit și nu am văzut decât un băiat înalt, subțirel. Mi-a spus doar atât, banii, așa, mai încet”, a declarat Neculai Crăciun, bătrânul tâlhărit.

În această dimineață, victimele tâlhăriei l-au indicat ca posibil autor al faptei pe un tânăr din Sudiți, care le-a muncit la construcția casei în urmă cu doi ani. ”A lucrat la o băiță, vreo cinci zile. Atunci au dispărut vreo 24 de milioane de lei vechi, dintr-un șifonier. M-a întrebat unde este mașina de spălat și a căutat prin casă, unde a găsit banii. Atunci l-am iertat pentru că îmi era frică. La Smeeni l-am văzut și i-am spus, tu ești hoțul! Mi-a spus că am ceva la cap. Acum tot el a fost, sigur”, ne-a spus Floarea Crăciun, bătrâna tâlhărită.

Polițiștii verifică acum noua pistă sugerată de bătrâni.

Search By Tags
No tags yet.
bottom of page